BEMUTATKOZÁS
Hiszem azt, hogy nem véletlenül találkoznak az emberek. Minden találkozásból tanulunk valamit és gazdagabbá válunk. Ezért is nagyon fontos számomra, hogy a megfelelő bizalmi kapcsolat alakuljon ki klienseimmel, melyre törekszem mindig, figyelembe véve a másik igényeit a változásra, változtatásra való képességét.
MIT JELENT SZÁMOMRA A PSZICHOLÓGIA?
A pszichológia, a lélektan számomra egy olyan eszköz, mely által az egyén jobban megismerheti önmagát, lelki folyamatait, működését, környezetét és az azzal való interakciót, mely révén jobb életminőségre, tisztánlátásra tehet szert.
SZEMLÉLETEM
A jó, bizalmi kapcsolat, a kapcsolódás kialakítása nélkülözhetetlen a közös munkában. Igyekszem mindinkább ezt megteremteni a találkozások során az elfogadó, empatikus odafordulás révén. Igyekszem feltérképezni az egyén erősségeit, a benne rejlő lehetőségeket, melyek segíthetik a változásban, változtatásban.
A gyermekek életkoronként különböző formában fejezik ki élményeiket, érzéseiket. Olykor a fejlődés során néha előfordul természetes módon az, hogy a szülő nehezebben érti meg gyermekét, vagy épp sajátmagunkat nehezebben értjük meg. Ezekben a helyzetekben próbálom segíteni az egyént, hogy újra visszataláljon önmagához, illetve a szülőt és gyermekét abban, hogy ismételten újra egymásra találjanak, újra létrejöjjön a kapcsolat, a kommunikáció köztük.
KÉPZETTSÉG
2020 –
Komplex Integratív Gyermekterapeuta módszerspecifikus képzés megkezdése
a Magyar Komplex Pszichoterápiás Egyesület keretében
2018-2019
A pszichodiagnosztika eszköztára a kora gyermekkori intervenció tervezésében a szülő-gyermek kapcsolat támogatására c.program elvégzése
EFOP-1.9.5.-VEKOP-16-2016-00001 program keretében
2016 – 2018
Tanácsadó szakpszichológus végzettség megszerzése
krízis specializáció-ELTE-PPK
2017 –
A hiperaktivitás és figyelem zavar terápiája
Vadaskert Alapítvány
2014 – 2015
Pszichoanalízis Ma Program
Middlesex University of London
Pszichológia és tanácsadás Ba Program
Middlesex University of London (Psychology and Counselling Skills)
2012 – 2015
Okleveles pszichológusi diploma megszerzése, Fejlődéslélektan- és klinikai gyermekpszichológia szakirányon
PTE BTK Pszichológiai Intézet
2013 – 2014
Viselkedéskezelés az iskolapszichológiában c. tréning elvégzése
PTE-BTK
2009 – 2012
Viselkedéselemzői diploma megszerzése (pszichológia alapdiploma)
PTE-BTK Pszichológiai Intézet
SZAKMAI TAPASZTALATOK
2020 –
Brunszvik Teréz Budavári Óvodák, óvodapszichológusi munkakör, prevenció, pszichoedukáció, nevelési tanácsadás
2019–2020
XXII.Kerületi Egyesített Óvodák, óvodapszichológusi munkakör, prevenció, szülő klubok szervezése, pszichoedukáció, nevelési tanácsadás
2018–2019
Református EGYMI-Bethesda Kidsz, pszichológusi munkakör, szakértői tevékenység, nevelési tanácsadás
2016-2019
Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat Székhelyintézménye pszichológusi munkakör, szakértői tevékenység, megyei szintű tevékenységi körben
2017 – 2018
Petőfi Sándor Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium
Iskolapszichológusi munkakör, iskolai bullying prevenció, csapatépítő tréningek, önismereti tréningek
2015 – 2016
Veszprém Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Ajkai Tagintézménye
nevelési tanácsadás (beilleszkedési, magatartási problémák), szorongó csoport vezetése, szakértői tevékenység járási szinten
2014
Nyári fakultatív szakmai gyakorlat a Dr.Hadzsy János Egészségház Gyermekosztályán
nevelési tanácsadás, konzultáció
2013 – 2014
Gyakorlat a Pécsi Gyermekklinikán
pszichodiagnosztika